Starting as a yakitori restaurant in 1999, KUURAKU GROUP has always pursued customer joy and emotion. Aiming to be more than just a business, it seeks to be a "company remembered," focusing on nurturing talents for a global stage amidst an uncertain future. Beginning its international journey in Canada, it now operates 40 stores across various countries, proving the global demand for Japanese culinary and hospitality culture. I believe 8bilion people in the world are waiting for KUURAKU.
1999年に焼鳥屋からスタートしたKUURAKU GROUPは、お客様の喜びと感動を追求し続けています。売上を超えた価値、「記憶に残る企業」を目指し、不透明な未来にも、グローバルな視点で挑戦し続ける人財を育成しています。カナダを始点に海外展開を進め、現在グループ会社含め世界中に40店舗を運営。日本の食文化とおもてなしの精神が世界中で求められていることを実感しています。世界80億人がKUURAKUを待っていると信じています。
Yuichi Fukuhara, Owner & CEO of KUURAKU GROUP Co., Ltd.
Publications
- Value
Let's share excitement with our customers.
Instead of being passive, let's think for ourselves and take initiative in our actions.
Let's give our all in striving towards our dreams and goals.
- Mission
Contribution to the Local Community
KUURAKUの事業所が進出することでお客様に「美味しい料理」「楽しい雰囲気」「元気になれる場」を提供し、お客さまが喜び感動を感じていただき、「KUURAKUができて街が明るくなった」と思っていただけるようになりたいと考えます。雇用の創出と納税で地域貢献を考えます。
By establishing KUURAKU's business locations, we aim to provide our customers with "delicious food," "a fun atmosphere," and "a place to energize," making our customers feel joy and excitement. We aspire to make them think, "The town has become brighter since KUURAKU was established." We consider contributing to the local community through creating employment opportunities and paying taxes.
Development of Human Resources
仕事を通じて、人間的成長と目標達成する喜びを感じ、「夢を実現する」志を持つ人々を育成したいと考えます。夢がありながらチャンスがない若い人たちに、KUURAKUでチャンスの場を提供し、多くの事業家を輩出したいと考えます。
Through work, we want to foster individuals who experience personal growth and the joy of achieving goals, and who have the ambition to "realize their dreams." We aim to offer opportunities at KUURAKU to young people who have dreams but lack chances, and we hope to produce many entrepreneurs.
Spreading Japanese Culture Worldwide
日本の文化を世界に広め、人々と共に喜び、感動を味わいたいと考えます。
We aim to spread Japanese culture across the world and experience joy and excitement together with people.
- Vision
Well-being Management
KUURAKU GROUPとして社員・アルバイトメンバーの皆さんのHAPPYに向けて出来ることを日々模索し仕組みにしています。 HAPPYな人が心をこめて料理をつくり、HAPPYなスタッフが心をこめておもてなしをする。 そんな料理とおもてなしは、きっとお客様もHAPPYにしていきます。 そして私たちの想いを感じたお客様は、そのHAPPYな気持ちを心に残し、今度はお友達や大切な人と来店してくれます。
As KUURAKU GROUP, we are always looking for ways to make our employees and part-time employees HAPPY. HAPPY people make food with all their hearts, and HAPPY staff provide hospitality with all their hearts. Such food and hospitality will surely make our customers HAPPY as well. Customers who feel our thoughts and feelings will leave their hearts with that HAPPY feeling and come back to our restaurant with their friends and loved ones.
- Overviews
社名 Company Name |
株式会社 KUURAKU GROUP KUURAKU GROUP Co., Ltd. |
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設立 Established |
1999年3月19日 March 19, 1999 |
所在地 Address |
〒273-0035 千葉県船橋市本中山5-9-20 1F 1F, 5-9-20 Motonakayama, Funabashi City, Chiba Prefecture, 273-0035, Japan |
代表者 Representative |
福原 裕一 Yuichi Fukuhara |
資本金 Capital |
3,000万円 30 million yen |
従業員数 Number of Employees |
正社員40名、アルバイト・パート250名 40 full-time employees, 250 part-time and temporary staff |
事業内容 Business Activities |
飲食店経営 / 店舗プロデュース / 学習塾経営(ITTO個別指導学院) / コンサルティング事業etc. Restaurant management / Store production / Management of tutoring schools (ITTO Individual Instruction Academy) / Consulting services, etc. |
関係会社 Related companies |
KUURAKU USA Inc. KUURAKU INDIA Pvt. Ltd. Values Hospitality's Ltd. Yakitori Marketing Corp. Ramen Marketing Corp. Hirohama Ceylon Pvt.Ltd. 北京福美餐饮有限公司 |